mrkvová-diéta

Mrkvová dieta

Mrkvová dieta – prevence obezity i chorob

Když hubneme, výsledky chceme vidět co nejdříve. Nechceme čekat dlouhé týdny nebo měsíce. Vzhledem k tomu, že  mrkev obsahuje nízký počet kalorií ,   její začlenit do vašeho jídelníčku je pravděpodobné, že kila můžete ztrácet rychle, přičemž pomůže hlavně poctivá mrkvová dieta.

Měli byste VĚDĚT
Chcete reálné zhubnout 5 a více kilogramů? KetoMIX je aktuální novinka z České republiky, kde pomocí předpřipravených jídel navodíte stav ketózy a vaše váha půjde rapidně dolů! Chcem si prečítať o KetoMIX programe 

Obsah článku

  1. Přehled
  2. Benefity
  3. Postup
  4. Výhody / nevýhody
  5. Surová vs Vařená
[st_icon_box background=’#ffffff’ opacity=’0.1′ border_color=’#ddff00′ icon=’info’ icon_color=’#11ff00′ icon_bg=’#deff05′ icon_position=’icon-top’ icon_spin=’yes’]

Stručný přehled

  • pomáhá jako prevence obezity
  • při této dietě se doporučuje pít hodně čaje a vody
  • je chutná ke konzumaci ať už v syrovém nebo dušeném stavu
  • mrkev obsahuje velké množství beta-karotenu
[/st_icon_box]

Pokud chcete zhubnout zdravým způsobem, zvažte pravidelnou konzumaci mrkve.  Je bohatá na vlákninu a je ideální pro zdravou svačinu   , ale můžete z ní uvařit i oběd. Potraviny s vysokým obsahem vlákniny procházejí střevem poměrně rychle v porovnání s některými jinými potravinami.

Denní doporučená dávka pro správné pracování střev je jíst 18 gramů vlákniny . Odšťavňování této kořenové zeleniny je výborný způsob jak přijímat vlákninu a zároveň ztratit nechtěné kila. Vzhledem k vysokému obsahu vody, který obsahuje kořenová zelenina a tedy i mrkev, se cítíte po její konzumaci déle plní. Kromě toho má mrkev nízkou koncentraci kalorií. Jedna šálek nasekané mrkve má jen 52 kalorií.

Mrkev a její benefity pro lidské tělo

Mrkev můžeme považovat za dar přírody.  Obsahuje vitaminy A, C, K, B6, hořčík, železo atd.  

Věděli jste o tom, že mrkev dokáže zlepšit vaši náladu a brání vás proti útokům hladu, který je spojen s emočním vzplanutím? Pravidelnou konzumací mrkve nejenže ztratíte nadbytečná kila, ale očistí celé vaše tělo . Dieta trvá 4 dny a za tento čas byste měli vidět výsledky. Je třeba postupovat podle pravidel.

Mrkev má málo konkurentů, co se týče beta-karotenu. Beta-karoten může odvrátit rakovinu žaludku, děložního čípku a ústní dutiny. Pomáhá předcházet onemocněním srdce, neboť má antioxidační schopnosti. Může se používat jako náhrada některých tuků. Mrkví můžete zahustit polévky, omáčky a jiné porkmy. Nemusíte už přidávat žádný krém nebo tuk. Díky mrkvi budete mít lahodnou krémovou polévku. Mrkev působí opravdu velmi blahodárně pro tělo. Lze vyléčit i některé vaše zdravotní problémy.

Jeden výzkum prokázal, že lidé, kteří jedí více než pět mrkví týdně, mají mnohem menší pravděpodobnost, že jejich postihne mrtvice než ti, kteří jedí pouze jednu mrkev za měsíc.

Mrkvová dieta – Jak na to?

Abyste ztratili více než 1,5 kg za týden , musíte udělat toto:

  1. Jezte 2-3 mrkve během každého jídla (3 jídla denně), vždy strouhané a ochucené citronovou šťávou.
  2. K mrkvi můžete přidat i nějaké ovoce , například jablka, 2-3 kiwi nebo pomeranč (nejideálnější konzumovat pouze v dopoledních hodinách)
  3. Na oběd můžete kombinovat strouhanou mrkev s brokolicí a květákem
  4. Na večeři jezte spolu s mrkví zeleninu (kapusta, salát, okurky atd)
  5. Doporučuje se pít hodně vody a čaje. Nedoporučuje se konzumovat hodně oleji a soli.

Alternativa

Účinný KetoMIX

KetoMIX je forma stravovacího programu, který zahrnuje předpřipravené jídla, které uvedou váš metabolismus do stavu ketózy. Tento stav způsobí agresivní spalování vašich tuků.

Při tomto typu stravování nehrozí jojo efekt, nakolik se stravujete prostřednictvím kompletní jídelní nabídky zahrnující koktejly, polévky, omelety apod. + Vám odpadá starost si takové jídla připravovat.

Program obsahuje:

  • Koktejly, polévky, omelety, kaše + příchutě
  • zdarma praktický shaker
  • kompletní manuál, recepty i jídelníček

Můžete si vybrat stravovací program na míru. Jedno jídlo vychází v přepočtu pouze 36 Kč. Střední program obsahuje jídla na 4 týdny, při kterém stabilně a postupně shodíte až 5kg.

Strava je připravena specialisty na nadváhu za účelem redukce váhy. Dlouhodobým užíváním (2 měsíce) víte spolehlivě zhubnout více než 15 kg. Kolik chcete shodit kg záleží pouze na vás.

Přečíst recenzi

Jak zefektivnit výsledek?

Mrkvová dieta bude ještě lépe fungovat, pokud k ní přidáte i dostatek pohybu a cvičení . Nadbytečná kila tak nebudou mít šanci. Také se snažte udržovat v psychické pohodě. Díky mrkvové dietě si můžete vybudovat lepší stravovací návyky.

Nevýhody

  • 3 mrkve denně jsou pro lidské tělo optimální množství, pokud si však všimnete oranžový nádech na dlaních, snižte počet zkonzumovaných mrkví za den.
  • Jídelníček není pestrý, proto se může stát, že vám budou chybět živiny a budete pociťovat hlad.

Výhody

  • Rychlé hubnutí
  • Detoxikace

Jojo efekt

Mrkvová dieta je typický příklad ovocné nebo zeleninové diety. Je rychlá a účinná, zhubnete do šatů nebo do dovolené. Pokud se vrátíte po mrkvové dietě ke svému dosavadnímu životnímu stylu, mějte se na pozoru. Může přijít obávaný jojo efekt . Nečekejte proto zázraky a pokud něco neuděláte se svým životem, objevíte se tam, kde jste začali. Proto stále doporučujeme permanentní pohyb a zdravý jídelníček.

Surová i dušená

Různé diety přinášejí různé výsledky. Většinou ale škodí, proto byste si měli přečíst i o Ketomixe…

Mrkev je skvělá pochoutka. Pokud si při sledování filmu rádi dopřejete něco dobrého na zub, místo obvyklých pamlsků jako jsou chipsy a čokoláda, zvolte dietnější variantu – syrovou mrkev. Chutná skvěle, je sladká, obsahuje nízký počet kalorií, pro vaše tělo je to doslova vitamínová bomba a nepřiberete z ní.

Pokud nechcete jíst syrovou mrkev, připravte si ji na páře. Je to skvělá volba. Využijte fakt, že mrkev milují i děti. Takže když ji připravíte sobě, nemusíte pro ně dělat nic navíc. Nakrájejte ji na tenké plátky, na kroužky nebo čtvrtiny. Díky její výrazné barvě bude na talíři vypadat skvěle.

Leave a Reply