bramborová dieta

Bramborová dieta

Bramborová dieta pomůže očistit trávicí trakt

Bramborová dieta má svůj původ z dávných domorodých amerických Latino časů. Oni používali brambory pro  hloubkové čištění trávicího traktu a celkovou tělesnou detoxikaci. 

Měli byste VĚDĚT
Chcete reálné zhubnout 5 a více kilogramů? KetoMIX je aktuální novinka z České republiky, kde pomocí předpřipravených jídel navodíte stav ketózy a vaše váha půjde rapidně dolů! Chcem si prečítať o KetoMIX programe 

Obsah článku

  1. Přehled
  2. Postup
  3. Pravidla stravování
  4. Výhody
[st_icon_box background=’#ffffff’ opacity=’0.1′ border_color=’#ddff00′ icon=’info’ icon_color=’#11ff00′ icon_bg=’#deff05′ icon_position=’icon-top’ icon_spin=’yes’]

Stručný přehled

  • dietu třeba dodržovat 3 až 5 dnů
  • obohatíte tělo o draslík
  • při dietě přijmete téměř poloviční denní doporučenou dávku vitamínu C
  • pijte hodně bylinných čajů a vody
  • pomáhá eliminovat potíže s trávením
[/st_icon_box]

Možná jste slyšeli o novém výzkumu, který naznačuje, že brambory mohou pomoci snížit krevní tlak . Byla provedena studie, která zkoumala osmnáct lidí s nadváhou a obézních lidí s vysokým krevním tlakem. Účastníci tohoto výzkumu konzumovali dva krát do dne šest až osm brambor střední velikosti (přibližně velké jako golfový míček) po dobu jednoho měsíce. Příprava brambor byla různá; s kůží, bez kůže, v mikrovlnné troubě, bez oleje. Jejich průměrný diastolický krevní tlak klesl o 4,3 procenta a systolický tlak se snížil o 3,5 procenta. Kromě tohoto pozitivního účinku brambor na krevní tlak se zjistilo, že žádný z účastníků nepřibral na váze.

Tato informace není překvapující, protože jiné studie identifikovali přírodní látky v bramborách, které působí podobně jako složky v lécích na krevní tlak.  Mimo jiné jsou brambory výborným zdrojem draslíku, živin a je známo, že udržují krevní tlak pod kontrolou.  V této studii byly použity fialové brambory , protože pigment, který jim dává jejich pěkný odstín je bohatý na prospěšné antioxidanty. Poskytují našemu tělu také vlákninu, vitamin C a vitamíny B . Jakmile se uvaří a potom ochladí, brambory se naloží rezistentním škrobem , což je jedinečný druh sacharidu. Bylo prokázáno, že dokáže přirozeně nastartovat spalování tuků z našeho těla.

Bramborová dieta a jak při ní postupovat!

  1. Jezte jen brambory, ráno, v poledne a večer. Mohou být pečené, připravené jako bramborová kaše, dušené, ale nikdy ne smažené.
  2. Nepřidávejte do nich máslo ani mléko . Použijte pažitku, mátu, kmín, kurkumu, fenykl, papriku, kopr, muškátový oříšek, rozmarýn a čerstvý česnek . Pro vytvoření lahodné bramborové kaše, místo mléka a másla použijte bramborovou šťávu nebo bylinné čaje.
  3. Velmi důležité – konzumujte i kůži z brambor. V kůži je obsažených více než 75% minerálních látek.
  4. Pijte hodně vody a bylinkových čajů

 Pravidla pro dodržování bramborové diety

Pravidla bramborové diety jsou jednoduché. Vyhýbejte se konzumaci jiných potravin jako jsou brambory.

1. Držte zásady této diety po dobu 3 až 5 dní
2. Jezte 0,9 – 2,2 kilogramů brambor každý den
3. Nejsou povoleny žádné jiné potraviny (patří sem máslo, zakysaná smetana, sýr a kousky slaniny!)
4. Sůl, pepř, ocet jsou povoleny, ale ne ve velkém množství
5. Nezapomínejte na pitný režim. Nejlepší je pít čistou vodu a bylinné čaje.
6. Během této diety se vyhýbejte těžkému a náročnému cvičení. Doporučují se jen lehčí cviky.

Očekávané výsledky z 3-5 dní bramborové diety:

  • Ztráta tuku 1-3kilá
  • Snížení zánětu, bolesti kloubů
  • Odstranění zažívacích potíží
  • Zvýšení citlivosti na inzulín, snížení hladiny glukózy v krvi
  • Obnova zdravých střevních bakterií
  • Pokračující úbytek hmotnosti po obnovení normální stravy (výskyt jojo efektu je mnohem méně pravděpodobný než u jiných redukčních dietách)

Mnoha lidem vyhovuje bramborová dieta z jednoduchého důvodu. Brambory jsou skutečné chutné , můžete si je připravit na různé způsoby a zasytí vás. Uživatelé této diety si pochvalují, že vůbec nepociťovali hlad, což je běžné u jiných dietách. Kromě toho se zjistilo, že díky této dietě můžete získat lepší spánek a dokonce může vyléčit i chrápání.

Alternativa

Účinný KetoMIX

KetoMIX je forma stravovacího programu, který zahrnuje předpřipravené jídla, které uvedou váš metabolismus do stavu ketózy. Tento stav způsobí agresivní spalování vašich tuků.

Při tomto typu stravování nehrozí jojo efekt, nakolik se stravujete prostřednictvím kompletní jídelní nabídky zahrnující koktejly, polévky, omelety apod. + Vám odpadá starost si takové jídla připravovat.

Program obsahuje:

  • Koktejly, polévky, omelety, kaše + příchutě
  • zdarma praktický shaker
  • kompletní manuál, recepty i jídelníček

Můžete si vybrat stravovací program na míru. Jedno jídlo vychází v přepočtu pouze 36 Kč. Střední program obsahuje jídla na 4 týdny, při kterém stabilně a postupně shodíte až 5kg.

Strava je připravena specialisty na nadváhu za účelem redukce váhy. Dlouhodobým užíváním (2 měsíce) víte spolehlivě zhubnout více než 15 kg. Kolik chcete shodit kg záleží pouze na vás.

Přečíst recenzi

Proč jsou brambory pro vás lepší než myslíte?

Jeden středně velký brambora s kůží obsahuje:

  • Pouze 110 kalorií v jedné porci
  • Více draslíku (620 g) jako banán
  • Téměř polovinu denní dávky vitamínu C (45 procent)

Neobsahuje žádný tuk, sodík nebo cholesterol

Různé diety přinášejí různé výsledky. Většinou ale škodí, proto byste si měli přečíst i o Ketomixe…

Recept na závěr

Na konec se rozloučíme receptem. Je skutečně jednoduchý a velmi chutný. Jde o zapékané brambory , ne však tak, jak je znáte.

Vezměte si libovolný počet brambor (mohou být i batatas), pořádně je umyjte od jakýchkoliv nečistot, udělejte do nich vidličkou díry a dejte na dvě minuty do mikrovlnky. Podle síly vaší mikrovlnky lze dobu ohřevu změnit. Podívejte, zda jsou dostatečně měkké. Prořízněte jejich podélně na polovinu a vnitřek vydlabejte do misky. Vnitřek brambor můžete mírně osolit, přidat trošku olivového oleje a přidat koření, například oregano, majoránka nebo klasické pepř. Směs pořádně promíchejte, můžete z ní udělat i jemnou kaši.

Masu vložte zpět do brambor a vložte do předehřáté trouby na 200 stupňů. Pečte asi 15 minut, dokud nebude vše pořádně měkké a zapečené. Dobrou chuť!

Leave a Reply